vrijdag 3 april 2009

Dierenfotowedstrijd: Kies de winnaar!

De Dierenfotowedstrijd is afgelopen! Bedankt voor het meedoen en al jullie geweldige foto's! We hebben in totaal circa 900 foto's ontvangen, dat is absoluut fantastisch. Alleen maakt dat de keuze voor ons wel heel moeilijk, daarom hebben we wat speciaals bedacht: Hieronder vind je de top 10 van de jury, maar wie er uiteindelijk wint, bepalen jullie zelf!

Welke foto vind jij het leukste? Plaats een commentaar onder deze blogpost en schrijf erbij voor welke foto je kiest en waarom. Hiervoor heb je tijd t/m 12 april! Iedere foto uit onze top 10 wint sowieso de derde prijs: 1 superposter van 40x60 cm. De tegoedboncode zullen wij binnenkort per e-mail versturen. De twee foto's met de meeste stemmen winnen de eerste en de tweede prijs.

En nu de foto's:
(Klik op de foto om deze te vergroten!)

1)

2)
3)
4)
5)
6)

7)

8)

9)

10)

Staat jouw foto erbij? Stuur dan zo veel als mogelijk mensen naar deze blog om te stemmen op jouw dierenfoto (t/m 10 April! Staat je foto er niet bij? Volgende keer beter! Iedere deelnemer krijgt sowieso een gratis Megaposter*!

Veel plezier met het stemmen en veel succes!

Fy

Alle foto's van de dierenfotowedstrijd vindt je trouwens hier in het Pixum Dierenfotowedstrijd online album!



www.pixum.nl - de beste keuze voor digitale foto's!

*(excl. bewerking en verzendkosten)

30 opmerkingen:

Anoniem zei

rups

Hinke zei

Mijn stem is voor foto 1. Heb een zwak voor honden en deze foto vind ik gewoon geweldig. Hoe de details van de snuit zo mooi scherp zijn vastgelegd en er toch ook nog een deel van de kop te zien is.

Anoniem zei

Die hondenneus vindt ik het leukst. Het is vast een erg nieuwsgierig beest.

Anoniem zei

Ik kies voor foto 2, omdat de andere foto's naar mijn idee vaker gemaakt worden. Ik vind de kleuren en scherpte van deze foto erg mooi!!!!
Jorien

Anoniem zei

Ik kies voor foto 9.
De onschuld straalt er vanaf. Zo lief en vertederend.

Wilma

Anoniem zei

nr 6 van deze top 10 vind ik de
leukste. Je wordt hier vrolijk van.
De kleuren zijn erg mooi.
Zo'n poster zou ik graag ophangen.

Angela Oomen zei

Ik kies de slapende leeuw.
De leeuw ligt er erg mooi bij.
De tralies geven de foto nog een extra dimensie.

Rixt Weiland zei

Ik stem voor foto 7: mooi contrast tussen het groene gras en de zwaantjes. Het ene zwaantje kijkt erg leuk naar de camera.

Unknown zei

Ik vind nr. 7 met de zwaantje de mooiste foto. Het ziet er erg vrolijk en liefelijk uit.

Anoniem zei

Wij stemmen op Nr. 5 de slapende leeuw,dit is een positie dat zelde voorkomt,je moet hier een eindeloos geduld hebben.Een zeer mooie opname.

Anoniem zei

foto 5: slapende leeuw
Goed gemaakt, bijzonder geslaagd!

wichiepooh zei

ik vind foto 10 de beste die tussen deze top 10 staat, omdat het een prachtige actiefoto is, waarbij toch alles heel scherp is: van de hond tot het water tot de reflectie van de hond in het water. Ik had alleen liever iets meer van deze reflectie gezien en wat minder 'lege bovenkant'..
verder wil ik melden dat ik vind dat er tussen de 900 foto's zoveel mooiere, meer aandoenlijke en betere foto's staan dan die uitgekozen zijn door de jury! maar misschien is dat smaak.
(ik heb verder niks met de wedstrijd te maken, doe zelf niet mee en ken ook niemand die er aan meedoet, laat dat wel duidelijk zijn;))

Succes met kiezen van de winnaar!

gr. wichiepooh

lize zei

ik vindt n10 mooi .
leuke actie foto en je ziet dat hij veel plezier heeft.

Anoniem zei

Nr 6, mooie techniek, anders dan anders!

Anoniem zei

Ik ga absoluut voor foto 6.
Top hoe die koe recht in de camera kijkt met zijn nieuwsgierige blik.
Erg mooi dat alleen de close-up-koe scherp is en de rest wazig. Door dat wazige krijgt de foto iets dynamisch.
En ook het kleurenpalet is prachtig.
Echt een superfoto!

Esther zei

Ik vind foto 11 het leukst/liefst/mooist

Esther zei

Ik ben wel héél dom geweest ik koos foto 11 maar dat moest foto 7 zijn sorry. Foto 11 bestaat niet eens....was effe afwezig denk ik :)

Anoniem zei

Foto 2, heeft een zeer mooie kleuren contras

Anoniem zei

Foto 2

Anoniem zei

Foto 10.
Actie, aandacht, energie en plezier spetteren van de plaat af.

Henny Smeenk-Smale zei

Mijn favoriet is nummer 6. Ten eerste ben ik een koeien-fan, maar ik vind de hoek waaruit de foto is genomen ook erg mooi! Ik vraag me af of er een aparte lens is gebruikt? Heel mooi iig zoals die koe het middelpunt vormt!

Anoniem zei

foto 10! Heerlijk enthousiast beest...

(Wel jammer dat mijn kat niet genomineerd is)

Anoniem zei

Ik vind foto 5 van de slapende leeuw mooi. Dit omdat ik de schaduw van de tralies zie en de leeuw een droevige indruk daarop vind hebben.

Anoniem zei

Wilma

Ik vind foto 4 het mooist! Een schitterend paard ik de natuur met hele mooie kleuren. Echt een spetterende foto!

Anoniem zei

Ik kies voor foto 2. De details en de kleuren zijn zo mooi scherp en goed.

Anoniem zei

Mijn keuze valt op foto 9
Heel lief deze kuikens worden op handen gedragen......

Anoniem zei

Ik breng mijn stem uit op foto 9
de onschuldige kuikens, met de afdruk van de handen, heel scherp aftekenend bij de achtergrond.

Anoniem zei

ik stem op foto nr 5

omdat deze mij het meeste aanspreekt.
heel mooi effect en drama.

Anoniem zei

Ik kies voor foto 9 omdat het nieuw leven laat zien. Erg mooi aan het begin van de lente!

Anoniem zei

Ik kies voor foto 7.
Schattige foto.