woensdag 19 november 2008

Sinterklaas-Gedichten 2008

Warner Warringa, Vroomshoop:

Met plezier maak ik een sinterklaasgedicht
Een mooie uitdaging, niets verplicht
Gelukkig heb je altijd een prijsje
Al stond een fotoboek bovenaan mijn lijstje
Pixum is niet nieuw voor mij
Ook de kwaliteit maakt mij blij
Sint, ik wil niets vragen en kan er heel goed mee leven
Tenminste met het kado dat hiervoor staat geschreven
En lees nu de eerste letters van boven naar beneden
Rest mij te zeggen, ik ben hiermee ook zeer tevreden


Gerda Duivenvoorde:

Oh oh wat een feest
want ik ben net bij Pixum geweest
mooie grote foto's besteld
en dat voor maar heel weinig geld
ook nog vanuit de luie stoel
met weinig moeite en een goed gevoel
de foto's komen zelfs nog op de mat
keurig door TNT gebracht.


De Pixum Sint & Pieten zijn werkelijk overweldigd door de hoeveelheid ingestuurde gedichten: Tot heden maar liefst 230 prachtige teksten, kort, lang, grappig, aangrijpend, persoonlijk - van alles wat. Hartelijk bedankt!

Helaas kunnen wij, dat zult u zeker begrijpen, niet alle gedichten publiceren, maar moeten wij enkele voorbeelden kiezen - en dat is behoorlijk moeilijk! Zit uw gedicht er niet bij? Dat wil niks zeggen hoor, u maakt nog steeds kans op de hoofdprijs.

Uw Pixum Sint & Piet


www.pixum.nl - De beste keuze voor digitale foto's!
Hier, kunt u meedoen en een fotoboek winnen!

Geen opmerkingen: