maandag 24 november 2008

Sinterklaas-Gedichtenwedstrijd 2008

Irene van Peet:

De afgelopen twee jaar
vlogen de geboortekaartjes me om de oren
Het is echt waar
't ene na het andere kleinkind werd geboren.

Helaas wonen ze niet dichtbij
ik moet er ruim twee uur voor rijden
Daardoor werd ik in het kiekjes nemen een kei
en was van plan ze in te plakken in rustiger tijden

Gelukkig ontdekte ik bij PIXUM prachtige fotoboeken
waarvan ik de vierkante heb genomen
Daardoor hoeft deze oma niet meer in schoenendozen naar foto's te zoeken
om trots haar kleinkinderen te kunnen tonen.



Helaas kunnen wij, dat zult u zeker begrijpen, niet alle gedichten publiceren, maar moeten wij enkele voorbeelden kiezen - en dat is behoorlijk moeilijk! Zit uw gedicht er niet bij? Dat wil niks zeggen hoor, u maakt nog steeds kans op de hoofdprijs.

www.pixum.nl - De beste keuze voor digitale foto's!
Hier, kunt u meedoen en een fotoboek winnen

Geen opmerkingen: