maandag 17 augustus 2009

SummerZoom 2009, Berlijn


Renee (Kessel, NL)

Afgelopen Juli ben ik met een vriendin twee weken naar Berlijn geweest, om de stad te ontdekken. Mijn camera heb ik letterlijk altijd in mijn tas zitten, ook al is hij vrij groot, maar hij moet mee.

De eerste foto heb ik genomen op onze eerste avond. Hier op is een fietser te zien, wachtend op het stoplicht dat momenteel op rood staat, in een mooie zomer-regen. De weerkaatsing van lichten in de regen op straat, en de manier hoe mensen handelen met de regen maakte indruk op me.

De tweede foto heb ik genomen op een groot plein. Overal gebouwen, weinig natuur te bekennen, en toch geeft de ondergaande zon die de lens bijna verblindt een warm gevoel, in een grijze omgeving.

De laatste foto is ook genomen tijdens de avond, in het Mauerpark, waar elk moment van de dag mensen elkaar ontmoeten en samenkomen. Een heerlijke energie in een heerlijk groot en groen park. Lekker bijkomen van de wekelijkse rommelmarkt, en van de zon genieten.

Ik ben zelf een achtien-jarig meisje, met een passie voor fotografie, en een passie om het dagelijkse uit te lichten, dingen die mensen normaal niet opvallen, als iets moois.


www.pixum.nl - de beste keuze voor digitale foto's!
Hier
, kunt u meedoen en winnen!
Professionele foto’s: alles over de EXILIM EX-H10 op www.exilim.nl
DIGIFOTO Pro, tijdschrift voor fotografie - camera's, nieuws, inspiratie
online fotoservice - foto's afdrukken - fotoboeken - fotokalenders - fotoalbum - originele cadeaus

Geen opmerkingen: