vrijdag 21 augustus 2009

SummerZoom 2009

Nicole (Edam, NL)

Op vakantie is mijn lievelings bezigheid fotos maken.. van mooie/ontroerende/gezellige/natuurlijke/spontane etc. dingen!

Heerlijk, ik hoop dat jullie net zo genieten van (mijn) foto`s als ik zelf doe!




Zelf heb ik ook nog een gedicht geschreven hierover:

zoveel foto’s al gemaakt
een rode roos blijft bloeiend
laat zich niet verwelken
daar een vlinder stil op stralen
van de zon gevangen ligt
in altijd klein vertelt
een kind een eerste stap
het verleden stilgezet
niets beweegt, ontsnapt
zoveel foto’s gemaakt, onbeweeglijk
de lach, verdriet, de Liefde…..
maar bij het zien ernaar komt leven
beelden worden geprojecteerd
gaan er als vanzelf bewegen

veel foto liefs,

Nicole



www.pixum.nl - de beste keuze voor digitale foto's!
Hier
, kunt u meedoen en winnen!
Professionele foto’s: alles over de EXILIM EX-H10 op www.exilim.nl
DIGIFOTO Pro, tijdschrift voor fotografie - camera's, nieuws, inspiratie

Geen opmerkingen: