donderdag 9 oktober 2008

SummerZoom 2008, Australië

Elke (Benschop, NL)
Een verre droom

Elke maand was het rennen naar de brievenbus. De National Geographic viel weer op de deurmat. Mijn vader had een abonnement sinds 1980 en toen ik oud genoeg was om naar de brievenbus te lopen, was ik gefascineerd door de verhalen over verre landen, mensen met botjes door hun neus en de indrukwekkende foto’s.

Al snel wist ik wat ik wilde. Reizen. Veel en ver. Andere culturen proeven, zien hoe de rest van de wereld leeft. En al die jaren zat er een land in mijn hoofd wat een verre droom leek. Een verre droom omdat ik last heb van vliegangst en het land waarvan ik droomde Australië was.

Na jaren lang te hebben gedroomd, werd het tijd om wakker te worden, de moed bij elkaar te verzamelen en de wandel schoenen, 30+ sunblock, muggenspray en een kaart van Australië aan te schaffen. Eindelijk vertrok ik naar het land Down Under.

Hier de foto's van mijn 3 maanden onvergetelijke reis.





www.pixum.nl - Het beste voor digitale foto's!
Hier, kunt u meedoen en winnen!
Professionele foto’s: alles over de EXILIM EX-Z100 op www.exilim.nl

Geen opmerkingen: