maandag 13 oktober 2008

Klantenfeedback

Over positief commentaar verheugen wij ons natuurlijk zeer!
Bedankt, Mvr. Hofstra!

-----------------------

Hallo,

Hier een bedankje van een zeer tevreden klant.
Heb zojuist het door mij bestelde fotoboek ontvangen en wilde u even laten weten dat het prachtig geworden is.
Wat een mooie kwaliteit, stevige bladen, mooie kleuren en mijn foto's zijn prachtig afgedrukt.
Hartelijk dank ook voor de snelle afwerking en toezending.

Met vriendelijke groeten,

B. Hofstra uit Terkaple

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb foto's 20 x 30 cm ontvangen in een bedroevende, donkere kwaliteit. Dezefde foto's heb ik ook elders laten afdrukken. Hier was de kwaliteit prima. Commentaar van u: de originele foto's zijn ook donker! Nou, jammer hoor. Nu maar afwachten of de blogauteur het lef heeft dit commentaar ook te plaatsen!
R.E. van Vliet te Weesp

Fy @ pixum zei

Beste R.E. van Vliet, het spijt ons natuurlijk zeer dat u niet tevreden bent met de ontwikkeling van uw foto's. Als u ons een e-mail met uw gegevens (gebruikersnaam en/of bestelnummer stuurt, kunnen wij kijken wat de reden voor dit feedback was. Ik weet zeker, dat wij hier een oplossing voor vinden die naar uw tevredenheid is.
Met vriendelijke groeten,
Fy Gadiot (fga@pixum.com).

Anoniem zei

Ik heb een hele grote hobby, namelijk 3D Computer Graphics en mijn idee om bij mijn afbeeldingen als ansichtkaarten te laten drukken is een schot in de roos geweest.
Ik heb nu al verscheidene malen een bestelling geplaatst en iedere keer opnieuw ben ik zeer tevreden met het resultaat.
Uiteraard blijf ik bij jullie mijn bestellingen plaatsen.
Groetjes van JCM van Berkel uit Eindhoven