maandag 15 september 2008

SummerZoom 2008, eerste keer bij Centerparcs!

wendy (helmond)

deze foto's zijn ontzettend byzonder voor mij omdat mijn kindje erop staat en hij is hier 7 weken oud!

na een moeilijk periode van onzekerheid of we wel een kindje konden krijgen, lukte het boven wonder met hulp van doktoren om voor ons de grote wens uit te doen komen...ik was zwanger!!!

na een zware zwangerschap van 42 weken en een vreselijke bevalling was ik oo zo trots om mijn kindje te verwelkomen...het was ons kindje en de wereld was even niet meer belangrijk...we hadden na zo'n lange tijd eindelijk een kindje!

het is een jongen en we zijn super trots,hij doet het geweldig...omdat ik in de zomer was uitgeteld en een herstel periode heb gehad konden we met zo'n klein hummeltje niet op vakantie..maar een paar daagjes centerpacs zat er wel in!!

deze foto's zijn in centerparcs gemaakt,en we waren zo blij dat we met onze kleine konden gaan zwemmen dat we natuurlijk foto's hebben geknipt van de eerste keer in het zwembadje...daarom maakt deze foto's het zo byzonder.....






www.pixum.nl - Het beste voor digitale foto's!
Hier, kunt u meedoen en winnen!
Professionele foto’s: alles over de EXILIM EX-Z100 op www.exilim.nl

Geen opmerkingen: