maandag 22 september 2008

SummerZoom 2008, Namibië

Gijs (Valkenburg ZH)

Met deze grote jongen kwam ik oog in oog te staan toen wij op vakantie in Namibië waren en daar een maand lang rondtrokken met een gehuurde 4 x 4 landrover. Iedereen op die parkeerplaats riepen dat ik snel weg moest gaan want hij kwam recht op me af, maar gek genoeg was ik heel kalm en keek hem in de ogen en zag dat hij echt geen kwaad in de zin had en ik denk dat hij bij mij hetzelfde zag en tot op een afstand van twee meter kwam hij recht op me toelopen en boog toen af naar de rest van zijn kudde. Een ervaring die ik mijn hele leven niet zal vergeten en daarom deze foto voor mij sowieso de foto van het jaar, nee van mijn leven!




www.pixum.nl - Het beste voor digitale foto's!
Hier, kunt u meedoen en winnen!
Professionele foto’s: alles over de EXILIM EX-Z100 op www.exilim.nl

Geen opmerkingen: