maandag 22 september 2008

SummerZoom 2008, Praag

nel (TERNEUZEN)

Praag heeft op mij een enorme indruk achter gelaten.
De Karelsbrug, Astronomische klok en de verscheidenheid aan bouwstijlen is op zich al de moeite waard om er eens een kijkje te gaan nemen.
De steilste en hoogste roltrap van europa daarentegen is even iets anders. Begrijp me goed: Ik heb hoogtevrees. In al mijn onschuld stapte ik op de ZOVEELSTE roltrap en toen viel mijn reisgezelschap stil.
Zij waren al even op zoek naar deze attractie en jawel GEVONDEN. Het enige wat ik nog durfde te doen was naar mijn schoenen kijken en hopen op een goede aankomst.

De foto van de roltrap is om een hoekje genomen ZONDER TE KIJKEN want dat durfde ik niet. Zelfs als ik de foto zie wordt ik er nog eng van. De rest van de vakantie hebben we dus uitstapjes met de bus gemaakt zoals je kan begrijpen.






www.pixum.nl - Het beste voor digitale foto's!
Hier, kunt u meedoen en winnen!
Professionele foto’s: alles over de EXILIM EX-Z100 op www.exilim.nl

Geen opmerkingen: