maandag 15 september 2008

SummerZoom 2008, Frankrijk

Arja (KATWIJK ZH)

Hierbij stuur ik twee foto's in van onze zomervakantie in Frankrijk van het afgelopen jaar.

De eerste is gemaakt in het Louvre in Parijs. Wat een práchtige beelden staan daar zeg! Deze vond ik de mooiste.... Ik weet wel dat dit beeld al heel vaak gefotografeerd is, maar dit is mijn eigen foto! De emotie spat van deze twee mensen af. Heel mooi!


De tweede is gemaakt aan de kust van Bretagne. Om precies te zijn in Cancale. Ik vind die Bretonse kusten zo geweldig! Deze foto is gemaakt vanaf een oesterbedrijf iets voor Cancale. Vandaar dat je heel mooi zicht hebt op Cancale dat daar in de bocht ligt. Let ook op de lucht. Het lijkt net of er dolfijnen in de wolken zitten. (Of zie ik dat alleen zelf?)


Als derde stuur ik een scrap op die ik heb gemaakt van de tweede foto. Scrappen is mijn grote hobby. Zo maak je de foto's (die ik overigens altijd bij Pixum afdruk) nog waardevoller!



www.pixum.nl - Het beste voor digitale foto's!
Hier, kunt u meedoen en winnen!
Professionele foto’s: alles over de EXILIM EX-Z100 op www.exilim.nl

Geen opmerkingen: